Ciğer Kavurması

2011-05-05 00:38:00

 

 

 DSC00052.JPG

 

 

 Benim evvel ezel kurtulamadığım müzmin hastalığım depreşti son günlerde... ben böyle mehter takımı gibi iki ileri bi geri sürünüyorum ama bahar yorgunluğudur canııım diyip geçiştiriyordum baktım ne ben düzeliyorum ne havalar... tuttuk doktorun yolunu tahlil mahlil derkeeen bide ne görelim benim kan seviyesi yerlerde sürünüyor... hayır olan kanımda tahlillere gitti koccca şırınga dolusu kanımı çektiler allah bilir bi damlasını kullandılar gerisini attılar günah günah ben onca kan için kaç kavanoz pekmez yicem  haberiniz varmı sevsem gam yemem bari

 Kara üzüm yicekmişim bide en çekirdeklisinden hemde, ciğer yicekmişim daa bisürü şey işte  

 

 DSC00049.JPG

 

 

bu yemeğide son zamanlarda annemden sıkça duyduğum''ciğer ye ciğer''uyarılarını dikkate aldığımı belgelemek ve buradan anneme bunu ispatlamak için yayınlıyorum, yiyorum valla severim de ciğeri

Ben kendi bildiğim gibi yaptım unlayıp kızartılıyormuş falan hiç denemedim ama onuda denicem

bu benimkisi et kavurma gibi ciğeri kuşbaşı doğradım tencerede kendi suyunu salıp çekene kadar karıştıra karıştıra kavurdum sonra yağını ilave ettim soğanlarını orta hallice doğrayıp ilave ettim tuzunu serptim soğanlar ölene kadar ciğerlerde rengini değiştirip kavrulmuş ciğer rengini alana kadar kısık ateşte ara sıra karıştırarak kavurma işini bitirdim servis tabağına aldıktan sonra karabiber serptim yanınada lavaş ekmeği... şimdi ben bunu kan yapsada yerim yapmasada...

sakatat sevmiyorum diyenlerede duyrulur şifa niyetine yiyin bol bol kan olsun...

 DSC00060.JPG

 

 

116
0
0
Yorum Yaz